lördag 20 juni 2009

Jag har varit på
SEMESTER...
Därför har jag inte skrivit något. Bara laaatat mig och solat, badat ätit och druckit i åtta dagar.

Men...
det finns ju alltid jobbiga sidor - jag tänker på flygplatser...

Vem faaaan ritar avgångshallar? Är det någon sadistiskt lagd arkitekt? Jag menar träiga och plåtiga bänkar i en överfullt trångt, fullständigt färglöst rum som är i total avsaknad av ventilation som man får sitta i, under flera timmar i slutet av en i övrigt angenäm vistelse på en ort.


Ständigt samma sak, vart man än reser... Fast annars var det bra i 33graders värme.

2 kommentarer:

  1. Och jag som saknat dig och trott att du arbetade och slet för brödfödan .. och så tillbringar du tiden i lyx och överflöd på okänd????? ort.
    Inte för att jag är nyfiken eller avundsjuk ... men nog var det slöseri med medlidande, eller hur?? ;-)

    SvaraRadera
  2. Jooo, det kan man väl lugnt säga var slöseri ;-). Största bekymren var rödflagg på beachen ett par dar, solsveda och jobbet med att ta sig uppför trappan till tvårummaren med balkong i tre väderstreck, efter betydande stinnhet orsakad av halvpensionsbuffén. Chaniakusten, Kreta var svaret på de fem frågetecknen:-D

    SvaraRadera