söndag 24 maj 2009

Bytt blogg

Börjar känna mig hemma i Google, fast nog var det lite mer pluttinuttigt med Aftonbladet. Vad är skillnaden, så här långt, då?


Ja, det är som att Aftonbladet är liksom som att stå vid busshållplatsen hemma i byn och man känner igen de flesta som ska med bussen. Google är större, det är som att stå och betrakta folk på London Heathrow med alla olika nationaliteter. Jag har inte hittat allt än - förmodligen finns det en SAS-lounge nånstans, som jag ska uppsöka för att hitta landsmän.

Men lite ensamt känns det än så länge - tack för sällskapet, Anybody !

klicka uppe på panelen på "Nästa blogg" så får ni se.

3 kommentarer:

  1. Du är nog inte ensam om att känna så .. en del av dom som lämnade Bloggbyn förra veckan har kommit tillbaka .. och du kan ju alltid öppna en NY blogg om du känner så??? Vem bryr sig om AB och deras snorkiga attityd .. *kram*

    SvaraRadera
  2. I miss you :-(

    Men jag har hittat dig här tack vare anybody :-)

    SvaraRadera
  3. Ni är gulliga bägge två - får se hur jag gör.;-) Jag har inte bestämt mig än. Bloggen brukar få vila när jag är hemma...

    SvaraRadera