fredag 2 oktober 2009

Dj-vla dumheter!!!!

Läste Mellins artikel om PPM....


Om jag känner att jag inte klarar, eller är tillräckligt intresserad av att laga bilen för att spara pengar så gör jag inte det. Om jag nu inte är tillräckligt intresserad eller har förmåga att deklarera, så låter jag någon annan göra det åt mig. Behöver jag sälja en fastighet går jag till en mäklare. Går datorn sönder så låter jag någon fixa den, om jag själv inte har intresse av datorer. Annars gör jag det själv för att spara pengar.

VAD ÄR DET FÖR FEL ATT LÅTA NÅGON SOM KAN, SKÖTA MINA PENSIONER??? Proffsen förlorar på börsen och klarar inte att hålla uppe värdet och få det att öka - hur i h-e ska jag som inte är ett dugg intresserad av annat än att få min pension när tid är, kunna engagera mig tillräckligt i saken.

Det finns för många räknenissar som ska hämnas på oss andra som har tillräckligt med hjärnceller för att klara mer saker än att förstöra pengar på börsen. Dj-a dumheter!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar